sila tinggalkan link anda disini..10q :)))

Sunday, July 18, 2010

pELik BiLA diA tAkDE eKoR

Kejadian berlaku kira2 pukul 1.45 ptg pada ptg khamis..hehe..masa tu aku ngn zura nk g class prof. hussin..tetiba zura dgn x sengajanye ternampak seekor kucing yang mengeluarkan kepalanye dari longkang dan berkata (hehe skema lak ayat aku ni hahaha) yela sbb dengar zura bacakan sajak utk aku semlm so ayt kene skema skit la arini..

zura: eh..tomeinye dia..(al maklum la the uniqueness of zura is love pet damn2 much~ngeh~)

aku: haah la comel..

kucing tu pun kuar la dari longkang tu..

zura: jue pasan x kucing ni xde ekor la..

aku: biar betul..agaknye ade org gunting kot ekor dia...

zura: ish merepek je...

aku pun ape lagi cpt2 kuar hp trus snap gmba kucing ni..kalo korg x caya cEkIsDisOuT..yeah..


tgk xde ekor kn??ok 1 more..



pelik kn??pada aku la sbb b4 tis aku x pnah pun
lg jmpe kucing xde ekor..hehe..


dimanakah ekornya????hahahha...

ok

E.N.D

6 comments:

miSs hana said...

errr... oku..

nuriz said...

wahh istimewa nih kucing takda ekor lak

jue said...

mis hana: mgkin la kot..oku..hehe..

nuriz: yela nuriz..mmg istimewa..unik..:)

daisy said...

special edition

zalizalu said...

haha... ramai kucing takde ekor... bukan sebab kerat tapi dah salah gen kot.. :P

ArryanaOlivia said...

actually ekor kucing nie kena p0t0ng...jelas sngt nmpk ekor dia kena potong dek manusia yg x dew HATI....x cute langsung, kecian n sedih i tengok ada laaaa