sila tinggalkan link anda disini..10q :)))

Tuesday, April 12, 2011

sAyAnG kAmU

bole x entry kali nk cite pasal kaweeeeeeeeeeennnnnnnnnnnnnnnn je...hah!! geram!! sbnrnye penat la..mcm la aku yg kawen kn! hurmmm..mane x nye baru blik je selasa lpas da kene setel byk benda..xpe la..ok la sabtu yg lpas my bff la yg da tunang thn lpas n da pun selamat menikah n bersanding ari tu..aku penat sbb aku jd pengepitnye (eleh mcm buat keje berat kn) hehehe..pastu makcik aku ajak la ank dia kawen kt putrajaya..x dpt la eden nk nolongnye siyes sejak belaja jauh ni aku da mls nk g ke hulu hilir penat la..cr org laen je la ye..??hehehe



ok back tu kawen ct..aku jd pengepit dia pun sbb aku da sgt rapat ngn dia sampai parents dia pun aku da pggl mak n ayah..(dorg yg suh pggl ok) hehe..sedih la..bile dorg da kawen msti pasni aku sgt gerenti dorg x contact2 da..aku xtau la nape?? zatul kawen pun pastu da x contact2..mgkn alah dia mengandung kuat sgt kot sampai nk pegang hp pun x boleh..huhu..(mak aku kate x baek dok kata kt orang) tp aku nk kate gak..hahaha..ok la malas aku nk cite byk2 cekidisout je gambo2 kt bawah ni..tp kalo nk tau gambo aku je yg ade sbb yg laen2 ade lagi kt incik zahirZahari xtau le bile dia nk upload..



ok



cEkiDisOuT







hitam itu menawan ok...:) 1 more!!



dorg siapkn aku dr atas ke bwh..mcm aku je yg kawen kn..awesome weh!!


i lebiu..:P



cukup2 le ye..


ok la ni je yg ade..ni kali ke-2 aku jd pengepit selepas akak aku..pasni aku xnk jd da.. SERIUS AKU X SUKE sbnrnye...leceh! ok tggl lg 8 org x kawen lg..pasni turn fina dan persona incik zahir lak..pastu br madia n kerul..aku ngn zura lmbt lg k sbb single..korg sume da ade kn??hahahaaha
b4 tis aku g kawen esaq kt batang kali tp di sebabkn huruf M (malas) yg terlampau besa melekat kt badan aku so aku xdpt nk update..hehehe..




ok





E.N.D

11 comments:

shida saje said...

pasni boleh la jadi pgapit shida lak kih3 ^_^ comei2 ~

bdk johor said...

ape pulak shida.. jue jadi pengapit wa lar.
hahaha

jue said...

hehe...insyaallah kalo umo pnjg ye..

da2 jgn gado2 ye..dua2 jue xnk jd pengapit..hehehee

cik panadol said...

bile dh jd pengapit ni, cepat la jodoh tu sampai nnt hihih....

aik bdk johor, bukan wa ke yg jd pengapit lu ngn jue....hahaha gurau k!

NURUL NAJWA said...

wahaha.. jd pgapit.. bess2.. ^^

jue said...

cik panadol: hahaha...cis...

najwa: x best la jd penagpit...hehe

Miecyber said...

Congrats kepada pengantin dan pegapit....

Peribahasa Jepun ( Part 2 )

nelly said...

tetba nak kawen ..haha
=p

jue said...

mieycyber: wah..pengapit pun dpt congrat tau..hehehe

nelly: hehe..bole le kawen cpt tu..:)

shida saje said...

bis jue nak jadi ape? mak andam eh ok gak lg loike ^_^

jue said...

hahaha..bole je shida..tp jue tkt salah makeup kang jd antu kak limah lak..hehehe