sila tinggalkan link anda disini..10q :)))

Sunday, April 3, 2011

biarkan si luncai terjun dgn labu2nye..:P

tajuk nk best je kn..tp sbnrnye nk cite yg aku masih berada di muadzam walaupun exam telah lama berakhir pada ari selasa yg lepas erkk!! *pengsan* hurrmmm sedih sbnrye..blok2 laen sume da kosong..tggl blok b je tu pun sume bdk final year yg hanya ade bape kerat je yg sanggup nk tggl kt cni sbb nk jmpe supervisor utk research paper..yg laen x larat nk tggu sbb lma sgt..lantak korg la..mak aku pun da risau sbb dia tau kt cni da xde org so agak bahaya la skit...hehe..ape nk buat ni tanggunjwb aku as a student..bkn lma lg pun..tggl 4 bln je lg..~ngeh~


hahaha..cm kelakar pun ade..ni utk yg special case je..kalo x tampal takut org masuk lak nk bersihkn umah..huh!! kalo x da lma da aku blik umah skrg tdo kt atas katil aku yg empuk..hehe..hurmm..homesicks wehh!!!
ok xpe la x lma da pun..lepas briefing esok aku trus berangkt pulang..
rasenye mgkn smpai perak tgh mlm..hehehehe..


ok



E.N.D

No comments: