sila tinggalkan link anda disini..10q :)))

Wednesday, March 30, 2011

soalan TaG

assalamualaikum..hehehehehheheheehe.....sj je..im free oredy...da abis exam..selagi x abis exam rase mcm x bole duk diam tdo pun x tenang..tdo skejap pastu bgn balik bace buku..celik2 mata terus bace buku..kalo mak aku x ke dia ngs sbb rajin sgt..hahaha...so skrg br la ade mase skit nk bw..wuuw..rindu kamoo sume...sori shida sbb da lma da dia tag ni tapi baru skrg aku ade masa nk jwb tag dia..maaf sgt2...msti dia majuk ngn aku..hurmm xpe la da buat pun kt bwh ni..~ngeh~

ok

cEkIdIsOuT

1. Sila beritahu nama penuh kamu. Tak kisahlah sampai nama datuk , moyang kamu.
xyah bagi tau pun msti org da tau..sbb da ade kt merata blog ni nama penuh aku..hehehe..xtau cr sendiri..:)

2. Kamu suka warna pink tak?
hurmm..sy suke sume kaler...:) tp ikut situation gak..

3. Kalau kamu ditakdirkan bertemu dengan si pemberi tag ni, apa kamu nak cakap dengan dia?
hai..assalamualaikum..hehehe...:)


4. Siapa paling comel? Maher Zain atau kamu?
ade ke compare ngn maher zain sah2 la aku yg comel..hakhakhak...*perasan*

5. Mana lagi sedap? Kek atau aiskrim?
owh..aku suke dua2..x bole pilih..:)

6. Bila tarikh birthday si pemberi tag ni? (Kalau kamu ingat, kamu memang hebat)
huhu..enggak tauk aku...hurmm..sori dear..jd aku mmg x hebat..erkk!! haha

7. Ain Maisarah, siapakah dia?
ntah xtau...

8. Ceritakan sejarah kamu membuat blog, ikutlah sampai perenggan pun
sejarah??xde sejarah pun yg nk di cite..

9. Apabila harijadi kamu, kamu nak saya (pemberi tag ini) beri apa pada kamu
sy nk kiss..hehehe..bole x shida..

10. Tag ni ada sepuluh soalan jadi wajib tag sepuluh orang ye!
tag sorg je la..hehe..tp yg x kene tag pun bole jwb k...


okies abis gak..weeeee...btw tq so much dear bagi soalan tag ni..

ok


E.N.D

No comments: