sila tinggalkan link anda disini..10q :)))

Sunday, February 20, 2011

pRiNceSS bEsdAy..

owh yeah 20/02 arini kn..huhu..semakin ari semakin sayaang..hahaha..silap2!! semakin ari semakin cantik..huhu..ok2 perasan je sbnrnye..semakin ari semakin tua..hurm selamat hari lahir yg ke tttuuuttt utk saya sendiri....ok umo rahsia ye..hanya yg bertuah je yg tau...hahahaha...mase zaman kolej dlu setiap kali besday je aku mesti takut..nk tau nape??msti la slau kene bahan ngn oOG..adoii..besday yg paling akn aku igt sampai bile2, apabila di simbah dan di mndikn dgn air ape ntah!! Uwwekkk!! dorg campur mcm2 dlm tu...haha..bile igt balik sgt klaka..sampai skrg video tu tersimpan kemas dlm lappy aku..aha!!



ok pic yg ni thn lpas punye..haha..thn ni xde la kot celeb ngn dorg..i mish them damn much!!
sj gedik je letak..ok 1 more..aha!!




wit twin tower npk mcm idung kembang lak mase ni hahaha..~ngeh~ ok 1 more


ok ni tgn cacat sape yg tangkap x igt lak..


ok la yg ni thn lepasnye kbtlan mase aku nk blik muadzam tu 20 aribln so dorg celeb skali kt kl b4 ke muadzam..utk tahun ni aku rase manusia2 nakal dlm umah ni da ade agenda tersendri yg dorg da rancang!! korg igt aku xtau ye..hahaaha..aku TAKUT sbnrnye ni..haish!!

ok la xpe most important thing hopefully tis year i can complete my study successfully insyaallah tis august..x sabarnye rasanye nk melompat lebih tinggi!!

13 comments:

Zeeqa ~ Ajie said...

Semoga dipanjangkan umur, dimurahkan rezeki dan cepat sampai jodoh!! :)

jue said...

tg sayang...hahaha..insyaallah..:P

Cik Yana said...

Happy birthday! Semoga panjang umur dan murah rezeki :)

jue said...

tq yana..:)

shida saje said...

jue sayang..happy bfday ya..kpe xbgtaw smlm? lh prepare pape =)
btw semoga ceria selalu k..dan selamat mnjd lbh tua ekekke =P

mr.curly said...

hepi besday jue, dgn kate2 moge hepi nyambut besday..hikhik

bdk johor said...

yeah!! hepi besday darling! opss silap lar.. hepi besday jue. hehe. moga sihat2 selalu.

jue said...

tq shida lebiu..mmuah..hehe..

jue said...

tq mr curly...:)))

jue said...

tq darling johor..hehehe..nk hadiah??

bdk johor said...

ape..nk hadiah?? bole jue.. no hal punye. cakap jer nk hadiah ape, nnti wa suruh mr curly yg bayor. hahaha

jue said...

alaa..mr keli msti xnk punye..:P

mr.curly said...

aduhhh..ptutla wa asik tkentut je dr td, ropenye ade org sebut name wa ye..cet!

xpe jue, ckp je nk pe,no hal nye..tp ckp jele, bkn betul2 tau..hahaha