sila tinggalkan link anda disini..10q :)))

Wednesday, December 21, 2011

BeGiNiLaH...

sekarang ni aku buat macam ni je...x heran pun!! :P


Emosi Membutakn Mata..






Memekakkan Telinga




huh!! bese la skrg da jd penganggur ni..bila aku tlg mak aku kt kdai..pakcik2 kt c2 sume nk menyibuk pasal hidup aku..asyik tnya pasal keje je..."mintak keje kt mane??company ape??owh x bgs2..gaji brape??position ape??asl x mntk keje lg??btpe blaja tinggi2??bknnye ade keje skrg?keje skrg susah nk cr penat je blajo tinggi2..." mcm tu la soalan yg aku slalu nk kene jwb...kdg2 rimas..sabar je la makcik...sekarang ni aku hanya mendiamkn diri n buat2 x dgr je bile org tnya..huhu..*malas nk Layan mulut Longkang ni* kalo layan buat sakit hati je..


so aku baru je blik dr kl smlm sbb ade interview..chances utk dpt tu xde la gamaknye ye..hahaha..pada aku skrg ade rezeki ade la..korg nk kata ape kata la..wekk :P

7 comments:

misyamissyou said...

hehe rezeki ade di mane2 ..cume usaha dgn xusaha je

jue said...

yup..itu pasti

mr.curly said...

xpe dear..di suatu ari nti lu akn memasang iktizam, dgn modal insan tuk menjana ekonomi negare tuk terus maju ke persada antarabangse dgn dipacu oleh jati diri yg murni..

#jue, slogan peraduan wa ni leh menang x?..hikhik

I'm Just Who I am.. said...

insyallah....rezeki tu ade...cuma lambat atau cepat je...

#org mati je yg x de rezeki.... :)

jue said...

gile la mr keli..terbaekk la..mmg bole menang..hahaha

jue said...

mmg btul pun alip..thnx ye..:)

jue said...

mmg btul pun alip..thnx ye..:)