sila tinggalkan link anda disini..10q :)))

Tuesday, May 3, 2011

aNAk aNgKaT

ahaks!! arini cam bese solat maghrib jemaah ngn family aku..kami buat selalu solat jemaah ni paling kuat pun dlm seminggu tu akan buat 2 kali...paling x kuat x buat langsung maknanye solat sendri2 je la..sebab masing2 bz in da house..patutnye tu bkn alasan ye kwn2..solat jemaah ni sangat bagus k..dapat menghilangkan stress n letih sbb caj2 postive n negative yg kene kt bahu sesama kite masa jemaah n pahala pun berganda berbanding solat sorg2..ade byk lagi sbnrnye msti korg pun da tau..lagi ramai lg best...




gambar hiasan semata2



bile adik2 aku da balik ni lagi byk la halnye...lagi ramai lg byk maen..haha..bile bapak aku da bising baru sume senyap..hehehe..bese le kalo da ramai..bile abis je solat time nk salam tetibe adik aku ckp "x bole salam kak jue batal air wuduk kami..pastu aku tekejut la asl batal wuduk la.."yela kak jue kn anak angkat" perghh!! aku rase nk tarek je rambut dorg..hurmm..mak aku pun senyum je..agaknye betul la kot aku anak angkt..da byk kali da dorg kate aku anak angkt ni..haish!! da la aku x bape sehat ni da dekat seminggu demam ni x ok2 bila da sakit ni kalo org cakap sikit mula la hati ni tersentuh..eleh!! hehehe..mengada je kn..





ok








E.N.D



4 comments:

farhan said...

sembahayang jemaah lagi bgus drpd sembahyang sendiri

Aleen Aiden said...

ha3,abg alin pon suke gurau kasar mcm tu.rase nak hempuk je dgn seterika.hu3

jue said...

yeah ur rite farhan:)

jue said...

hempuk je..jgn segan2..hehehehe